3.10.05

Πίτσα και κοκακόλα*

Σε αυτόν το συνδυασμό θα ξοδέψω τα τελευταία 15 ευρώ που έχει το πορτοφόλι μου, γιορτάζοντας τη λήξη ενάμισι μερόνυχτου όχι-και-ακραία-παραγωγικής εργασίας με κόστος: μια μάζωξη για αποχαιρετισμό ανθρώπου που πάει για δύο χρόνια Πορτογαλία, ποτό με άνθρωπο που φεύγει σε τέσσερις μέρες για Γερμανία, το Βroken Flowers, βασικά ψώνια στο σουπερμάρκετ, συνάντηση με την αδερφή μου που ήδη έφυγε για Χίο, αλλαγή ζευγαριού παπουτσιών που πήρα προχτές σε λάθος χρώμα, διάβασμα πριν κοιμηθώ (αφού δεν κοιμήθηκα), ραντεβού με φίλη για από κοινού διερεύνηση επαγγελματικών προοπτικών, επιτακτική housework, κουβέντα στο MSN χωρίς ενοχές.

Εύχομαι πραγματικά η πίτσα και κοκακόλα που θα μου φέρουνε να έρθει εγκαίρως. Αν αυτό δε συμβεί, θα αλλάξω τον τίτλο του ποστ σε Πίτσα και κόκαλα.

*UPD: Η κρατσανιστή ζύμη ήταν άψητη και μουλιασμένη και η κοακόλα (ΝIVA, γράφεις) σε λάθος μέθεγος. Θα συμφωνήσετε, πιστεύω, ότι μετά απ' αυτά ο ενδεδειγμένος τίτλος του ποστ είναι Πίτσα και πούπουλα.

5 comments:

THE NIVA said...

Η σωστή εκφορά της φράσεως είναι "Πίτσα και Κοακόλα"...

bloody sunday said...

Μάιστα...

Το δικό μου ΣΚ πάντως ήταν πιο απλό αλλά τολμώ να πω πολύ πιο δραματικό. Ίσως γιατί διαπίστωσα ότι κάτι που για τους φίλους μου είναι μια απλή διασκέδαση, για μένα έχει γίνει πια τμήμα του εαυτού μου.

Και ίσως γιατί για πρώτη φορά το Σάββατο το βράδυ συνειδητοποίησα ότι υπάρχει μια σοβαρή πιθανότητα να πάψει να υπάρχει. Όλοι μιλούν για "δυσαναπλήρωτο κενό", τι συμβαίνει όμως όταν στην πραγματικότητα αυτό το κενό είναι μη αναπληρώσιμο; Το ακούς αυτό Jukka; Κι εσύ, Tuomas;

ilias n. said...

χα! ακριβώς τη μέρα και την ώρα που πόσταρες αυτές τις λέξεις εγώ έτρωγα πίτσα και έπινα κοκακόλα (όχι ταυτόχρονα)

Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Δεσποινίς Λεσπριτία,
3 του μηνός και εσείς με 15 Ευρώ στην
τσέπη;;;;

Τι θα φάτε μέχρι τις 15 για να μην πώ
31 του μηνός;;;

Τα παπούτσια που πήρατε είναι δερμάτινα άραγε;;;

l'esprit de l'escalier said...

Χοιροβοσκέ μου, εδώ σαφή παραγελία δίνουμε και δεν ξέρουμε τι θα φάμε, θέλετε να γνωρίζουμε το μενού ολόκληρου μήνα;

Πάντως, αν δεχτώ πρόσκληση σε δείπνο, ξέρω τι παπούτσια θα φορέσω...