27.2.06

Τι μου έμαθε η ζωή

(Εναλλακτικός τίτλος: αΠΟΣΤαξη).

Στα πρότυπα των λαϊφστάιλ περιοδικών, των εγχειριδίων με κινέζικα αποφθέγματα και του Νίκου Αλιάγα, αποστάζω την εμπειρία μου από τη συναρπαστική ζωή μου μέχρι τούδε σε 20 τσιτάτα. Αποστηθίστε:

1. Αν κάνεις το ίδιο λάθος τρίτη φορά, ετοιμάσου να το επαναλαμβάνεις εσαεί.
2. Οι φιλίες χτίζονται πάνω στους σωστούς συσχετισμούς ανασφάλειας.
3. Τα μπλογκ καταπολεμούν το φόβο της έκθεσης, με τίμημα μια καμπουριασμένη πλάτη.
4. Η αθωότητα δεν είναι σαν μικρόβιο, αλλά σαν ιός: υπάρχει και χωρίς συμπτωματολογία.
5. Η οξυ-δέρκεια πρέπει να δώσει συνειδητή μάχη, αν θέλει να αποσχιστεί από την ξινίλα.
6. Χωρίς έναν οργασμό την ημέρα, τι να σου κάνει ένα μήλο.
7. Οι αντιφάσεις δεν είναι πάντα γοητευτικές.
8. Τα συμπλέγματα τσουλάνε τη δημιουργία, αλλά δεν την επιταχύνουν.
9. Καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς (δεν είναι δικό μου, αλλά το προσυπογράφω με πάθος).
10. Η φράση "δυτικός πολιτισμός" εμπεριέχει το σημαινόμενο της φράσης "άρεια φυλή" (αυτό θέλει καλύτερη διατύπωση).
11. Κουτσοί, στραβοί, στον άγιο Βαλεντίνο.
12. Η ατάκα είναι το παιχνιδάκι του συγκροτημένου, είναι το σωσίβιο του ανερμάτιστου.
13. Ποτέ δεν ξέρεις αν σου ξημερώνει.
14. Ο κρυφά ερωτευμένος μοιάζει με κουβερτούρα σε μπεν μαρί: λιώνει αργά, κινείται σιωπηλά, γυαλίζει διακριτικά και διατηρεί μια πικρή γεύση.
15. Μερικές φορές, πρώτα εκδικείσαι και μετά παθαίνεις το κακό.
16. Η προσωπική γνωριμία με τον άνθρωπο πίσω από τον αγαπημένο μπλόγκερ είναι σαν να επαναπροσδιορίζεις με φιλικούς όρους τη σχέση σου με συγγενή εξ αίματος.
17. Η σχέση αναλογίας απαντά σε πολύ μικρό φάσμα της ζωής, αναλογικά.
18. Για να σου χτυπήσει η τύχη την πόρτα, πρέπει να είσαι κλειστά - αν είσαι ανοιχτά, είναι ήδη κάπου μέσα στο μαγαζί.
19. Η αλλαγή οπτικής γωνίας βάζει αποτελεσματική τρικλοποδιά στη λογική.
20. Αν είναι να πιάσεις πάτο, ας είναι απ' αυτούς με τη χλωροφύλλη.

Θα θέλατε ίσως να ψηφίσετε το καλύτερο απόφθεγμα; Θα θέλατε να μου πείτε τι να κάνω με αυτό που θα βγει πρώτο; Εγώ δεν μπορώ να ζορίσω άλλο τον εγκέφαλό μου αυτή τη στιγμή (και τις επόμενες - σίγουρα).

12 comments:

Marialena said...

Καλησπέρα! Θα ψηφίσω αυτό με τον κρυφά ερωτευμένο, μου άρεσε ο τρόπος που το έθεσες! Καλή συνέχεια στις εμπνεύσεις σου, Μ. ;-}

Lion said...

Μας βαζεις δυσκολα. Αποκλειεται να τα αποστηθισω ολα αυτα - ενα μυαλο το εχουμε (κι αυτο...).
Δεν τα καταλαβα και ολα, αλλα που να ζηταω εξηγησεις τωρα.
Απο αυτα που καταλαβα ειναι μερικα που συμφωνω μετα χαρας και αλλα που συμφωνω μετα λυπης.

Ψηφιζω μετα χαρας το Νο 6
Ψηφιζω μετα λυπης το Νο 13

Προταση για το τσιτατο που θα βγει πρωτο: κανε το σταμπα σε μπλουζακι και βγες με αυτο τσαρκα.

eryx-t said...

Μήπως να σπάσεις σε 20 διαφορετικά post; Εδώ έχει πολύ υλικό!
1. Οι κινέζοι (νομίζω) το έχουν πει πιο σκληρά. Μια φορά και μπορεί να μην ξαναγίνει. Δεύτερη και θα επαναληφθεί πάλι.
2. χρυσή συνταγή (αλλά συνταγή)
3. και πολλά άλλα
4. Η αθωότητά μας εγώ λέω είναι σαν το κρεμμύδι: χάνουμε κάθε φορά ένα στρώμα κι αν αυτό συνεχιστεί δε μένει τίποτα.
5. Δηλώνω αμβλύνους για να το προσπεράσω.
6. Και περισσότερα από ένα μήλα δεν είναι καθόλου άσχημα. Ορισμένες εποχές σπανίζουν.
7. Δε θέλω να το σκέφτομαι.
8. Ορθά: το έργο προϊόν εργασίας.
9. απ'το κακό στο χειρότερο.
10. Όντως αξίζει μια καλύτερη διατύπωση. Προτείνω προκήρυξη διαγωνισμού.
11. ...για θεραπεία.
12. Πολύ ωραία ειπωμένο. Μα δεν είναι σπάνιο και να πνιγεί κανείς παίζοντας.
13. Κι όσο πάει θα χειροτερεύει.
14. Να μην ήταν αυτή η πικρή γεύση!
15. Από την αρχαία τραγωδία στη μοντέρνα φυσική.
16. Εύστοχο. Πλησίασμα αλλά και (ίσως περισσότερο) απομάκρυνση.
17. Αν το κατάλαβα καλά κι αυτό θέλει αναδιατύπωση.
18. Έχει κάποια χρησιμότητα αυτό;
19. Λάθος: ακύγεται σαν η λογική να ήταν μια.
20. Μου αρέσει βλάστηση αλλά δεν το κατάλαβα. Εξίσου ωραία θα ήταν και στον πάτο της θαλάσσης.

Αυτά τα βιαστικά.

CD said...

14 k 20 korufea...

Junky Nurse said...

signomi alla den nomizo oti thelei kai rotima glykia mou lespritia .
to milo
to miloooooooooo!!!!

alla min to kaneis blouzaki tha exeis provlima

Anonymous said...

Μα, πραγματικά...Πως να συγκρίνεις το μήλο με οτιδήποτε άλλο?Να'σαι καλά βρε nurse μου που τα λες έτσι όμορφα. Και, όντως,μην το κάνεις μλουζάκι, κάντο μπέρτα Λεσπριτία μου και πέτα πάνω από τη μίζερη πόλη μπας και ξυπνήσεις τη Libido προβοκατόρικα.
Αν πάντως, δεν υπήρχε στη λίστα, νομίζω πως θα ενθουσιαζόμουν και με το 10 παρά την προχειρότητα (υπερβολές) της διατύπωσης(είναι και ο αριθμός που θυμίζει άριστα άλλωστε).
Have a nice statistic.

Μαρκησία του Ο. said...

Ψηφίζω το 1, το 2 και το 12.

(το ταίριασμα των αριθμών είναι τυχαίο)

α, και το 7.

mindstripper said...

6, all the way.

Και για βραβείο θα προτείνω κάτι συμβολικό: ένα μήλο.

egokounoupis said...

αυτή η λίστα είναι ό,τι πρέπει για την πόρτα του ψυγείου μου!

l'esprit de l'escalier said...

Κι εμένα το μήλο είναι η αδυναμία μου. Μόλις εμπνεύστηκα τη θεϊκή αυτή ατάκα, ένιωσα ΠΟΛΥ γαμάτος τύπος.

Кроткая said...

Ψηφίζω σαφώς το 12 και το 14!!
Κια προτείνω να το κάνεις screensaver, χαιρετισμό στο κινητό, μπλουζάκι και logo σε σερβίτσιο! Επίσης μπορείς και να τα γράψεις με σπρέυ σε πολυσύχναστους δρόμους της Αθήνας!!!

Anonymous said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΤΟ 1. ..ΔΙΟΤΙ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΥΧΝΑ...

ΤΟ 6. ...ΤΟ ΜΗΛΟ..ΤΟ ΜΗΛΟ..ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΥΧΝΑ...-)

ΤΟ 14.....ΟΝΤΑΣ ΦΥΣΗ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ....