28.2.05

Οι κουλές ερωτήσεις κουλά απαντιούνται

Τι σκέφτεσαι;
–Κάτι δικά σου.

12 comments:

vague tourist said...

Δυνατό το νέο σας ost. :-P

vague tourist said...

To οποίο από "post" μεταμορφώθηκε σε original soundtrack!

Στο party γιατί δεν ήρθατε την Τετάρτη;

l'esprit de l'escalier said...

Το ξέχασα. Και μετά διάβασα το σχετικό post σου και τράβηξα, όχι τους όρχεις μου βεβαίως, αλλά τα στιλπνά, λαμπερά μου μαλλιά. Τα οποία κάτσιασαν και, Τριωδίου παρόντος, με καθιστούν πανέτοιμη να παραστώ στο επόμενο ενδιαφέρον πάρτι. Ενημερώστε.

Σοφία Αρβανίτη said...

den eimai kala... skeftomai oti o diskos mou den ekane kai toso epityxia fetos mallon...

Chili said...

Μήπως να τα ξανάφτιαχνες με τον Ρακιντζή για να σου γράψει καμιά επιτυχία της προκοπής;

Σοφια Αρβανιτη said...

λες? δεν ξέρω. Βλέπω και κάτι παράξενα όνειρα τελευταία και αύριο έχω να πάω και στης Λαμπίρη. Είμαι λίγο χάλια...

Σοφια Αρβανίτη said...

Μηπως αν αλλάξω το επώνυμο μου σε Αρβανιτάκη έχω καλύτερη τύχη με την καριέρα (της)?

Chili said...

Δεν ξέρω, αλλά αν το αλλάξεις σε Αρβανιτίδου και κάνεις τρίο με τον Πασχάλη (και την κόρη του), σίγουρα η καριέρα σου θα γίνει all time classic.

Oneiros said...

Χεχε.. το post αυτό (και τα σχόλια που το ακολούθησαν μέχρι το προηγούμενο) είναι προτεινόμενο χαλαρά για τα πιό σουρρεαλιστικά του '05. Είθε να είναι μεγάλη η λίστα!

Dokman said...

Ένα post μόλις 5 λέξεων κατάφερε να συγκεντρώσει 10 comments (so far...). That is quite a performance!!!

l'esprit de l'escalier said...

Χμ. Ο τίτλος της καταχώρισης θα έπρεπε μάλλον να είναι "Τα κουλά post κουλά σχολιάζονται".

etc said...

Εγώ... βασικά... περιμένω το τρόλεϋ...