8.2.05

Ψινάκης μ.λ.

Τις προάλλες ήμουν σ' ένα κοσμικό πάρτι. Καθώς έμπαινε ο Ψινάκης με κάτι κλώνους του, κλήθηκα να απαντήσω στην εξής ερώτηση: «Ειλικρινά, πες μου, βλέπεις εσύ αλλαγή μετά το λίφτινγκ;». Στο κεφάλι μου κατρακύλησε χιονοστιβάδα σκέψεων.
Σκέψη πρώτη: «Έκανε λίφτινγκ ο Ψινάκης;».
Σκέψη δεύτερη: «Τι στο καλό; Πού τα ξέρει αυτή τα προσωπικά δεδομένα του Ψινάκη;».
Σκέψη τρίτη: «Αυτοί εδώ μέσα μόνο με τέτοια ασχολούνται, επαφή με την πραγματική ζωή ουδεμία».
Σκέψη τέταρτη: «Έλεος».
Σκέψη πέμπτη: «Ας μην εκτεθώ».
Κατόπιν της τελευταίας σκέψης, απάντησα το εξής: «Εμένα πάντα μου άρεσε ο Ψινάκης» (που πέρα από διπλωματική ατάκα, ήταν και αλήθεια).
Τις επόμενες μέρες άνοιξα τηλεόραση και άκουσα για το λίφτινγκ του Ψινάκη από τρεις τουλάχιστον εκπομπές, εξαιρουμένων των πρωινάδικων και των μεσημεριανάδικων. Και έκανα μια ακόμα σκέψη.
Σκέψη έκτη: «Μα πού ζω εγώ;».

4 comments:

l'esprit de l'escalier said...

Ε όχι και επειδή μου διέφυγε κάτι (το πιο σημαντικό, έστω) να μου ρίχνεις λάσπη. Σε πληροφορώ ότι δε χάνω In Concert και υποστηρίζω φανατικά Πέρι.

Anonymous said...

Zeis se ena "kosmo" 10.000.000 psuxwn.... Oi perissoteroi apo autous pisteuoun oti exoun panta dikio kai oloi oi alloi adiko kai tous aresei na krhtikaroun ta panta xwris na krhtikaroun prwta ton eauto tous. An kanoume enan paralilismo tou "kosmou" autou me ena spiti, oi an8rwpoi autoi pote den vgainoun na doun ti ginetai sthn geitonia tous, poso mallon perissotero sthn polh tous, kai einai xaroumenoi gia auto. Ena mikro pososto autwn twn an8rwpwn, exei katalabei poso "malakes" einai oi upoloipoi kai etsi vgazei pooooolla lefta, ekmetaleuontas thn malakia pou dernei tous upoloipous.

Kai 3ereis esu, sthn ousia o kosmos einai "enas", opws kai h mousikh einai "mia" e3allou..... Otan pas se allo "kosmiko" partu na me fwna3eis kai emena!

Dokman, 3ereis polla gia ta ellhnika "kosmika", mallon den xaneis top secret gia top secret, e?

dystropoppygus said...

Ερωτήσεις:
(α) Σοβαρά, που ζεις; Με τους παπάδες πώς τα πας τελευταία;
(β) To "chili" γιατι δεν εχει Blog?

ΥΓ: PERI EISAI FWNARA (για να μεινουμε στο κλιμα του ποστ).

l'esprit de l'escalier said...

Πιθανώς έγκυρη επάντηση για το πού ζω: Σε παραμεθόριο περιοχή ιδιόμορφου κράτους περιορισμένου εμβαδού. Λόγω γειτονίας με τους "αποκεί", κάνω έφοδο με στόχο τη σύναψη εποικοδομητικών σχέσεων μαζί τους. Πότε η επιχείρηση πετυχαίνει άψογα (σχεδόν αυτομολώ), πότε αιφνιδιάζομαι και οπισθοχωρώ, και αντί να το παίζω διπλωμάτης στην παραμεθόριο, ταμπουρώνομαι στον πυρήνα.

Πάντως το Γιοσάκη τον ξέρω - μου θυμίζει Γιοσίμι (who battles the pink robots) και Μποσάκι (ήρωα ημιτελούς μυθιστορήματος φίλου).