31.1.05

Μια μούσα στο κινητό μου (SMS 1)

Δε λέω, καλός ο Παυριανός, αλλά και κάτι άτομα που ξέρω προσωπικά έχουν σπουδαίο τάλαντο. Να τι SMS έχω λάβει κατά καιρούς (α. τύπου Νικολακοπούλου, β. τύπου Λάκης Παπαδόπουλος, γ. very original):

«Στης Μαρίτας το σαλόνι / με τρυπάνι, με πριόνι /
Φτιάξανε κατάσταση / πάμε σ' άλλη διάσταση /
Πες αντίο στις λιακάδες / πίνοντας με τους κουβάδες /
σε λαμπρές dvd-ιάδες».

«Θα τα πω ένα χεράκι στην Ερμιόνη / που μου το παίζει βαρύ πεπόνι /
Ας μείνει με τον αλκοόλα / κι ας μου πει "Τάσο, ξεκόλλα" /
Απλώς θέλω να καθαρίσω / κι άμα τύχει θα γαμήσω».

«Είμαι αραχτή / στην κάμαρά μου τη μικρή /
Ακούω Air / και ονειρεύομαι πίτσες και κουβέρ /
Τι κατάσταση είναι αυτή / θα γίνω σύντομα χοντρή».

Κρίμα που δε δουλεύω σε δισκογραφική να τους προσλάβω...

4 comments:

Dokman said...

Ναι, ναι εσένα περιμένανε να τους προσλάβεις. Μα δεν καταλαβαίνεις ότι αυτή την στιγμή γίνεται η ύστατη μάχη δισκογραφικών και μάνατζερ για τα δικαιώματα των ανωτέρω καλλιτεχνών (μα τι μικρή λέξη για να περιγράψει το μεγαλείο τους). Πέφτουν κορμιά σου λέω...

Chili said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Chili said...

Nαι, ιδίως το τελευταίο sms είναι φοβερό, κα-τα-πλη-κτι-κό (όπως λέει και ο Τζούμας). Και πάνω απ'όλα μιλάω αντικειμενικά. Θέλω να προσθέσω άλλο ένα δείγμα στιχουργικής δεινότητας που μου έστειλε κάποια στο κινητό μου, από την Αίγυπτο, την περίοδο των Χριστουγέννων: "Στην έρημο αύριο θα πάω τη λευκή / τη νύχτα όλη θα περάσω σε σκηνή / μετά στην όαση θα πάω να πλυθώ / και δε φοράω ρε γαμώτη μου μαγιό"

Anonymous said...

Mhn lete polla giati o enas exei hdh sumbolaio me diskografikh....