9.1.07

It's the end of the feed as we know it

Ότι θα κατέληγε και το monitor (ε; ποιο;) στο Blog Cemetery, ε αυτό πια δεν το περίμενα.

Δεν ξέρω αν η λέξη «σπαζοκλαμπάνιας» (αγαπημένη της παραληρηματία και εσχάτως κωλοσφιξούρας isobel) υπάρχει στα λεξικά (δηλαδή μπορώ να μάθω σε 5 λεπτά, αλλά προτιμώ να διαθέσω τα 5 λεπτά που μου περισσεύουν σήμερα στο να βράσω το βραδινό αφέψημά μου «έναστρος ουρανός»), αλλά θα μπορούσε ο ορισμός της να είναι ο εξής: (σπαζοκλαμπάνιας ίσον ο) άνθρωπος που, αν και δεν είναι απαραίτητο να παραλογίζεται (αν βέβαια σκύψεις με υπομονή πάνω από τα επιχειρήματά του και επιδείξεις λεπτή ευαισθησία και μπεις στη θέση του), εντούτοις αναλώνει την ενέργεια των άλλων στρέφοντάς την προς τον εαυτό του, αντί να συνεισφέρει ενεργειακά σε ένα δοθέν σύνολο ή έστω να αφήσει το δοθέν σύνολο να ενεργεί(ται) με την ησυχία του.

Χμ. Νομίζω πως αυτός ο ορισμός είναι κάπως ζεν (με τη noheathen-ια έννοια του όρου). Ας ξαναπροσπαθήσω: (σπαζοκλαμπάνιας ίσον ο) μάγος που, αν και δεν είναι απαραίτητο να έχει βγάλει τη Σχολή Ταχυδακτυλουργών Νέας Ιωνίας (αν βέβαια κάτσεις και ψάξεις τα διπλώματά του και τις αρχεία του προέδρου Ελλήνων Ταχυδακτυλουργών Βαλτάσαρ), εντούτοις, καθώς ένα ποτάμι έρχεται προς το μέρος του, επιλέγει να πάρει τη μορφή βουνού και να του φράξει το δρόμο, αντί να πάρει τη μορφή παραπόταμου και να ενωθεί μαζί του δυναμώνοντάς το, ή έστω να λουφάξει ως πεδιάδα και να αφήσει το ποτάμι να κυλήσει με την ησυχία του.

Οχ.
Ο ορισμός αυτός είναι κάπως χίπικος, με την έννοια του noheathen πάντα, δηλαδή «αυτός που αναφέρεται στη φύση, ο μη αστικός», αν καταλαβαίνω καλά, ε noheathen; διόρθωσέ με. Άσε που ο kouk θα τσινούσε κάπως με τη λέξη «επιλέγει» και θα επισήμαινε ότι κάποιος ελαττώνει την γκάμα επιλογών του μάγου χωρίς αυτός να συναινεί. Ας κάμω άλλη μια προσπάθεια:

(σπαζοκλαμπάνιας-συνώνυμα): μαστροχαλαστής καλής διάθεσης, φτεροκόφτης των ρομαντικών+θετικών+πρακτικών υπάρξεων του κόσμου (ντέσμον) τούτου, σομελιέ νεύρων, σαμποτέρ του εθελοντισμού, λαμπατέρ, εκλέρ, καρμπιρατέρ, κολιμπρί, αμπαλάζ, μιξάζ (καμία σχέση το καινούριο με το παλιό)
Fuzz, φέιθ νο μορ, σέικ σέικ σέικ σέικ σέικ μι αμόρ, ζαβαρακατρανέμια και γενικώς βαβούρα, που για καλό δεν είναι (παιδιά, λίγη ησυχία, δεν μπορώ τη βαβούρα, γι’ αυτό και μ’ αρέσει ο Τζώννυ Βαβούρας όταν δεν κάνει βαβούρα).

Βασικά σόρι για την ανάλαφρη ειρωνία, αλλά μου βγαίνει φυσικά κι αβίαστα, σταθερά κι αμείωτα, έτσι, την αφήνω κι εγώ να κυλήσει, όπως το ποτάμι που λέγαμε παραπάνω (καμία σχέση). Αυτό που ήθελα να πω είναι, τώρα που το
monitor έκλεισε και δε με διαβάζει κανείς και μπορώ να λέω τη γνώμη μου άφοβα, ότι, τώρα που το monitor έκλεισε και δε με διαβάζει κανείς και μπορώ να λέω τη γνώμη μου άφοβα, ότι, τώρα που το monitor έκλεισε και δε με διαβάζει κανείς και μπορώ να λέω τη γνώμη μου άφοβα, ότι η λούπα της ενοχλητικής μύγας μπορεί να προκαλέσει απρόβλεπτες αντιδράσεις στον άνθρωπο. Put the blame on μυγ. Καλά, ούτε αυτό ήθελα να πω, τέλος πάντων. Σταματώ εδώ. Ή μάλλον όχι: αξίζει ίσως να προσθέσω ότι από τα σχόλια στο αρχικό ποστ του vrypan με εκφράζει περισσότερο το σχόλιο του ghteytria, το #69 (καλά, αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο).

Αγαπητέ vrypan, αντίο κι ευχαριστώ για τα π(ο)σ(τ)άρια.

18 comments:

Old Boy said...

«τώρα που το monitor έκλεισε και δε με διαβάζει κανείς»
Nα εικάσουμε δηλαδή ότι όσο το monitor ήταν ανοιχτό σε διάβαζαν;

santa carol said...

se proskallw na rikseis mia matia sto mikro mou blog kai na mou peis tin gnwmi sou(osi skliri kai na einai!)carol

l'esprit de l'escalier said...

old boy, να πας σ' έναν παπά να σε διαβάσει.

santa carol, σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα σου πω τη γνώμη μου άφοβα αμέσως μόλις τη σχηματίσω.

ilias n. said...

εγώ έχω να πω πως το πιο χίππικο (δυο π) που αναφέρεται σ'αυτό το ποστ είναι ο "έναστρος ουρανός". Χιππικότατο όνομα και μόνο πο το μυρίζεις την ακούς. Φαντάσου να πιεις κιόλας. Βρομεροί!

Anonymous said...

Καλώς σας βρήκα! (Πρώτη μου επίσκεψη εδώ θεώρησα καλό να πω μια καλή κουβέντα, με συγχωρείτε που δεν έχω κάτι σχετικό με το θέμα.)

Anonymous said...

σπαζοκλαμπάνιας!

δε μπορούσε λέξη άλλη να ταιριάξει πιο πολύ, αλήθεια:)))

και ηχητικά μόνο να το πάρεις, κουτί έρχεται.

σμούτσεν, μικρή μου διαολόκαλτσα Οντέτ.

Anonymous said...

μια απορία:

τη λέξη "σπαζοκλαμπάνιας", μπορούμε να τη χρησιμοποιούμε και διχοτομημένη;

δηλαδή, να φέρω ένα παράδειγμα,

η φράση "πάρε τα κλαμπάνια μου", θα μπορούσε να θεωρηθεί σωστή;

ευχαριστώ

Nassos K. said...

Σωστή σε βρίσκω και προσπαθώ να με μαζέψω απ'το πάτωμα απ'τα γέλια
:)

C U L8R aggregator

ps. Το παραπάνω σχόλιο είναι κανονικά δικό μου :)
Απλά η d. έχει πιο γρήγορη σύνδεση :p

Anonymous said...

έχουμε ντι εσ ελ κύριε...

μη γίνεστε σπαζοκλαμπάνιας...

vatraxokoritso said...

αν και την λέξη την έβγαλε νομίζω ο μαλάκας ο Σεφερλής δεν παύει να είναι πολύ εύστοχη ειδικά σε μερικές περιπτώσεις..

καλησπέρα.

Idάκι said...

Κι αυτό είναι το κείμενο το οποίο θα ήθελα να έχω γράψει για την περίσταση. Μιας και η επιφοίτηση με παρέκαμψε, δεν έγραψα τίποτις.

Τα σέβη μου, αγαπητή Λεσπριτία.

thas said...

Έκλεισε κάποιος τα παράθυρα εδώ μέσα ή μου φαίνεται;

isobel said...

@lespritia: EYΓΕ Φίλτατη, εξαιρετικό ποστ

@crazymonkey: τη σπαστή χρήση του όρου δεν την έχω ματαδεί αλλά ενδεχομένως να στέκει, άσκημη δε φαίνεται πάντως

l'esprit de l'escalier said...

Έκλεισε τα παράθυρα; Τι εννοείς, βιταμό; Ότι δεν πνέει πλέον φρέσκος αέρας εδώ μέσα; Α, προσβόλα!

thas said...

To χρώμα του blog σου παιδί μου! Είναι δύο κλικ κάτω, το όλον.

l'esprit de l'escalier said...

Ααααααα. Λοιπόν, όπως θα παρατηρήσατε, πέρασα το μπλογκ στον καινούριο Blogger. Και χρησιμοποιώντας την έτοιμη παλέτα, βρήκα αυτό το χρώμα που ΟΜΟΙΑΖΕΙ με αυτό του παλιού μπλογκ, αλλά είναι πιο σκούρο. Είναι άσκημο; Θας, πες μου ειλικρινά.
Γενικά έχω μερικά προβληματάκια, όπως τα χρώματα, ένα ποστ-φωτό που εξαφανίστηκε, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ είναι το πρόβλημα με το tracker: από προχτές που έκανα την αλλαγή, δείχνει ότι μπαίνουν τύπου 3 άτομα τη μέρα! Ενώ πχ την προηγούμενη είχαν μπει 100. Δεν έχω τη δημοφιλία του doncat, αλλά είμαι πεπεισμένη ότι κάτι δεν πάει καλά. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

CrazyCow said...

Τα σπας!!!

Anonymous said...

Hello! My name is Katerina Kaskantiri and I am a hard-working slut. My birthplace is Corinth, Greece but now I reside in Athens, Greece. I study Law (I will be the first prostitute with a University Degree in Greece!!!) at the University of Athens and I am a member of ELSA Athens where I offer free sex in exchange for my membership. Please check out my facebook profile:

https://www.facebook.com/katerina.sketo