28.4.05

Κόκκινα αυγά με φύλλα και καλσόν



4 comments:

Anonymous said...

Λεσπριτία μου,
χίλια μπράβο! Νά'στε καλά και του χρόνου με υγεία!
Τέτοια αυγουλάκια φτιάχνουμε κι εμείς κάθε χρόνο -και φέτος!- και μας γίνονται πολύ ωραία!
Αφού να φανταστείς φώναξα μόλις τη μαμά μου να δει τη φωτογραφία και νόμιζε ότι ήταν τα δικά μας (μόνο η σουπιέρα την προβλημάτισε..)
Σας πέτυχαν πολύ!

Υ.Γ. Τι θα κάνω τώρα που ζήλεψε η μαμά μου και θέλει και τα δικά της αυγά στο διαδίκτυο; Αχ, τι μου'κανές..;)

l'esprit de l'escalier said...

Αχ, βρε Ιφιμέδεια, σ' ευχαριστούμε! Είμαστε κι εμείς, αδερφούλες και ξαδερφούλα, περήφανες για το αποτέλεσμα - αν και τώρα που σου γράφω τα έχουμε σπάσει και φάει σχεδόν όλα! :(
Μπράβο και σε σένα, μπράβο και στη μαμά, κι αν φωτογραφίσατε και τα δικά σας αυγά-καλλιτεχνήματα, στείλε φωτό να τη μοστράρω!

Anonymous said...

Τέλεια τα αβγουλάκια (μη μου πεις πως γράφεται αυγά γιατί θα βάλω τις φωνές με σας τους λόγιους).
Κι εγώ το προσπάθησα φέτος, πήρα φυλλαράκια από την αυλή μας, πήρα και ένα παλιό καλσόν, αλλά δεν μου βγήκαν και τόσο καλά. Δεν είχαν καλά περιγράμματα. Κάτι δεν έκανα σωστά. Ίσως την επόμενη φορά το κάνουμε μαζί να μου δείξεις.

l'esprit de l'escalier said...

Αγαπητή Στέλλα, να μια συνταγή που μπορώ να συνεισφέρω στο site σου με τις συνταγές! Αν και προτιμώ πράγματι κάποια φορά να τα βάψουμε και να τα φάμε μαζί ως το τελευταίο, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουμε περάσει το Πάσχα παρέα, στην ίδια πόλη!